Väldoftande fett-kolhydrats-drypande pizzor!!

2011-09-01 - 22:00:00
Precis kommit hem efter prommis med vännen, det var mkt trevligt. 60min blev det ganska exakt och nu känns det lite bättre. Jag har haft turen att få umgås med 2 vänner idag, det är inte ofta det händer. ;) 

30min jogg och 60min promenad. 
Jag höll mig från gymmet, det måste vara rekord, har inte varit borta från gymmet såhär mkt på... Ja sen jag börja (förutom semester). Men det positiva är att jag tränar oavsett!

Sitter och dricker ingefärste, gott gott.
Middagen blev inte den bästa men det var det eller pizza. Svärmor bjöd på middag efter vi hjälpt henne shoppa på Bauhaus, snällt. Men det blev pizza som vanligt, maken, sonen och svärmor sitter med väldoftande fett-kolhydrats-drypande pizzor!!! 

Jag tog en kebabsallad med vitlöksdressing. Det var gott, inte lika gott men gott. x) 

Dagens kalorikoll
Energibehov 1701 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 650 Kcal
Mat - 1083 Kcal
Kvar att äta 768 Kcal


Totalt intag
Fett: 70 g Protein: 62 g Kolhydrater: 48 g 1083 kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0