När motivationen tryter

2011-09-06 - 14:04:40
Jag äter bra och det är inget fel i VAD jag äter, jag står emot mina synders rop och tar ett glas vatten, en näve hallon, vad det nu kan vara. 

Jag kommer ner till gymmet utan problem, det är fortfarande jätte roligt att gå ner dit men när jag väl står där, ombytt i stora salen med alla svettiga människor så tryter det. Motivationen. 

Det rinner av mig, på nåt sätt. 
Crosstrainern är ju bara pisstråkig, jogga är jag fortfarande rädd för, trappmaskinen - hell no! Styrketräning med alla maskiner.. Usch vad tråkigt, har jag gjort i 6mån nu! 

Hantlar och utfall, åååh jaja ok då! 
Nya styrkeövningarna TRX - Visst fine, jag gör väl dom då. *mutter mutter* 

Ska jag kanske gå nån klass, där kan man inte lata sig?! 
Åååååh jag vill inte, så trååååkigt, bara body pump och skit indoor walking, hur trist som helst!!!! 
Men jag tar väl Body pumpen då... Nej, jo, nej, jo och så slutar det med att jag tvingar mig själv till att ta den nedrans body pumpen. 

Och när jag står där, lite av å an känsla. Kör stenhårt bara för att, svetten nästan stänker och lungorna piper ut små ljud när jag tar i. Fyyy faaaan vad tuuuugnt, lite till!!!!!!!! 

Och efter, så jävla nöjd så det finns inte. Men motivationen är fortfarande bortblåst, tills jag sitter här igen och längtar tillbaka till gymmet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0