Blåmärken av träning?

2011-09-05 - 10:18:00
Kan man få blåmärken av att träna hårt? 
Jag har nämligen massa små blåmärken över mina överarmar och sen har jag två stora på båda armarna på samma ställe. Kan inte minnas att jag slagit mig så mkt och hårt?! 

Helgens intag var bra och jag är stolt över mig själv. Igår var jag så sjukt sugen på glass men jag tog ingen! :D

Inget syndande i helgen utan det blev istället lite grönsaker att dippa, räkcocktail och hallon med grädde på fredagen. Och den grädden var bara nödvändig för mitt fettintag skulle bli bra. Gott också! 

Sen har vi varit på kalas, smakade 2 tsk av tårtan hon hade gjort, det var jätte god, choklad, rom och maräng. Men jag blev faktiskt nöjd, kanske jag inte måste äta värsta tårtbitarna! ;)

Maken har ätit pizza 2ggr (!) veckan som var men jag åt sallad båda gångerna. Och det är fan starkt jobbat, pizza var en av mina största synder, tillsammans med choklad. Haha.

Totalt intag Fredag
Fett: 51 g Protein: 73 g Kolhydrater: 66 g 1048 kcal

Totalt intag Lördag
Fett: 67 g Protein: 47 g Kolhydrater: 63 g 1061 kcal

Totalt intag Söndag
Fett: 64 g Protein: 88 g Kolhydrater: 43 g 1107 kcal

Lite lite protein på lördagen, men det fick bli så helt enkelt :)

Övrigt så står jag fortfarande still i vikt och mått. Det är väl bra, det går ju inte uppåt iaf. 2veckor sen jag kom tillbaka till vardagen, jag kanske inte ska förvänta mig några mirakel men jag hoppas att jag gått ner iaf 1kg när utmaningen är slut, då ska jag vara nere på 60kg. Vore nåt!

Om jag sköter mig borde det gå bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0