Yoga

2011-05-17 - 22:12:00
Händelserik vecka, i fredags var det pilates och idag yoga! Skulle ha kört zumba egentligen men danspartnern kunde inte komma och nästa partner som ville hänka på gillar inte zumba... Sååå..

Det var 75min lång idag men kan ärligt säga att den inte kändes som det men jag har verkliga problem med smidighet och kramper.... Haha. 

Kramp i foten så fort jag ska spänna ut fotryggen längs golvet (gammal skitsak, inget nytt) och kramp i höften då den ska sträckas ut (också gammal skitsak med ischias efter dottern). Jaaaa och så har man ingen smidighet i kroppen. Guuuud jag känner mig verkligen som en 70åring nu xD 

Men men, yoga ska jag faktiskt försöka få in en dag i veckan. Jag blev grymt snurrig och mosig måste jag erkänna, och efter en liten stund när passet var slut fick jag en sådan energi kick att jag stod och körde gärnet på crossen i 20min och brände 300kcal. Haha, det brukar iaf ta mig ca 25min. ;) 

Men jag ser fram emot mina fredagar nu då det är pilates! :))
Imorn blir det iaf spinning och styrka!

Godnatt sötnosar, se till att vara snälla mot er själva nu, imorn ger ni er själva en ordentlig komplimang! :)

I övrigt:

Fett: 39 g Protein: 103 g Kolhydrater: 51 g -985 kcal
Träning: 1100 kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0