Tant sur ....att det ska vara så knepigt

2011-05-11 - 19:53:42
Att träna och försöka äta bra samtidigt så kroppen inte äter upp musklerna istället för fettet. "Ät bara tillräckligt med kcal per dag så ska du se att det ordnar sig!" 

Men sen ska man tänka på snabba/långsamma kolhydrater, du ska äta tillräckligt med protein/kolhydrater/fett per dag och sen ska du äta allt du behöver. Du får inte äta 500 kcal en dag för det är definitivt inte bra för kroppen om du tränar och kolhydrater är big nono på kvällen, ta det på morgonen istället. 

Svält finns, svält finns inte. På ett sätt finns det iaf, oavsett vad folk säger eftersom tillslut äter kroppen på muskler istället för fett. Det kallar jag svält. 

Jag är lite anti idag, efter mkt om och men. Trött på`t är jag och idag fick jag lusten att bara skita i träningen. Men det kan jag inte, för den ger mig så mkt mer. 

Blir så trött bara, så jäkla trött. Ena stunden har jag gått ner och andra är jag tillbaka på samma jävla bana, vad är det för kropp jag föddes i?! 

Ger mig, för ikväll. 
*Gurglar kaffe*

Ps. Nu vill jag ha en fet jävla bakelse att tjocka i mig!!
Upp o ner och sen ut igen..
Postat av: C

Oj, låter som om du kanske börjat ta det hela lite för "seriöst"?



Så länge man äter en hyfsat balanserad kost och tränar så får man ju förbättringar, det är bättre att äta lite för mycket än för lite.



Med tanke på dina, i mitt tycke, exceptionellt tydliga resultat så går det ju otroligt bra för dig!



Även om man tränar hårt så måste man få chansen att njuta också, så en bakelse är väl inte helt fel?



Go go power puff girl eller något! :D

2011-05-12 - 10:11:50
URL: http://baylake.eu/blog
Postat av: Mii

Hehe, nja eller ja det är klart att jag tar det hela seriöst!!

Men det är mest små svackor jag hamnar i när jag tänker för mkt eller är för trött som jag tänker på det här viset, jag Vet att jag har fått resultat. Ibland är man mer blind än vanligt ;)



Jepp, på lördag är det kalas och då ska jag smaka en bit tårta! :P

2011-05-12 - 10:51:54
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0