Promenad i blåst, regn & hagel..

2011-05-04 - 12:54:09
Så snoret rann och kroppen blev kall, vad är detta för skitvår? *mummlar bittert* Fy vad förbannad jag blev på vägen hem, det var så kallt, så blåsigt att jag nästan svor högt och spottade... 

Men jag gick hela vägen hem, 7km.. Jävla... Ja, bussen var lockande men jag tog den inte, nu får vi se hur min förkylning blir dock, ingefärste ska jag intaga om en liten stund, behövde ta mig hem och sätta på mig varma kläder innan jag ger mig ut igen.. Suck! 

Och lunch, kaffe, vatten och blogg såklart. 
Äggröra och 3 lax skivor blidde det till lunch.. Jag är helt slut, haha.. Jävla skitförkylning. Skitkropp.. Skitimmunförsvar.. skitdag! 

Jävla skit... skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit ..............

Skönt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0