Näsblod, isch

2011-05-26 - 14:42:00
Äckligt. Lite iaf. Blod har jag inga problem med egentligen, tycker väl det är fascinerande och kan glo på`t ett bra tag.. Jag skulle vilja se det mikroskopiskt, alltså på riktigt och inte bara TV. Det skulle vara nåt, mkt fascinerande!

Men nu kom jag av mig, det är vidrigt för att det kommer ur näsan, slem o grejs. :p Jag har aldrig nånsin blödigt näsblod om jag inte har fått en grymt hård smäll rakt på näsan dvs. 
Men nu så blödde jag, det rann, har aldrig varit med om det.. Läskigt. Men, antingen är det nya medicinen, vilket det troligast är eller så har jag tränat hårt. Men neeee, det är medicinen! 

Skit, den kosta bara 133 spänn!! Morr... 

Var sugen på pizza idag, efter träningen, så jag tillät mig att ha lite majonnäs på lunchen. Om man är sugen på fett hjälper det oftast! :>
Trött, seg och vill inte vara med och leka idag. Men jag körde mitt styrkepass (inte benpressen, benen ska vila) och det sved. Sen körde jag situps i säkert 15min. Olika övningar, åt alla olika håll och kanter. 

Men jag måste erkänna att en träning känns inte komplett utan konditionsträningen, det blir inge svett och flås (ja lite, men inte samma sak). Så jag ställde mig på bandet i 15min och PW.ade.

Benen skulle vila... AAARRRRGGHHH! 
Nu får jag ge mig!! Jisses.. Sluta för bövelen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0