Morgonrunda

2011-05-18 - 10:18:48
Det var skönt och jag klara mina 5,5km på 30min. Inte illa pinkat på bara en husman kl 07.30 och lite kaffe såklart. Men det var trögt i benen kan jag lova. Jag vet inte vad det är med mina ben nuförtiden, antingen är det som att gå igenom gyttja eller så får jag nästintill mjölksyra väldigt fort. 

Kanske har för höga förhoppningar på min kropp? :p
Men jag blev glad att jag klara att springa hela biten imorse, jag är inte morgonmänniska men jag tänkte att jag skulle bryta ännu en rutin ;) 

Men nu ska jag dricka upp min proteinshake och sen ska jag ner och handla. Spinningen är inte förns 12.30 och jag borde inte sitta framför datorn tills dess. Det är inte bra... Hehe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0