Fantastisk löpträning

2011-05-20 - 14:36:08
Måste väl säga det faktiskt eftersom det gick så jäkla bra i nästintill en timme! :) 

Bestämde mig för att köra distans och se hur långt jag orkar ( på bandet) och det gick som smör, helt sjukt. Jag blev inte andfådd alls nästan, var några ggr som jag drömt mig bort och glömt att andas då blev det jobbigt ;)

Men 53min nonstop på bandet och sen sa vänster knä och höger smalben ifrån. Funderade på om jag skulle fortsätta ändå men bestämde mig för att lyssna på kroppen. Men det var ju sååå härligt att bara stå där, jogga fram och tycka det är underbart. Ingen stress, inga rekord att klå eller nåt. 
Pulsen var hela tiden runt 168-171, jäklar säger jag bara vad min kropp har anpassat sig! 

Kan inte låta bli att tänka tillbaka på första turen då, som jag sprang nån km intervall dessutom och sen ramla på hallgolvet och trodde att jag skulle dö av andnöd. Haha.

Underbart, jag mår underbart! :)) 
Så det blev ingen styrka idag, men jag brände ju 700 på det där jäkla bandet. Give or take. Sen var det pilates och core. Jag har fått mitt goa idag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0