Dag 26 av 70

2011-05-31 - 22:17:07
Det var ju så långt till midsommar när jag starta min egna utmaning men nu är det bara 26 dgr kvar

Jag ska tappa 2-3cm till och 3kg till på dessa dagar, det är nog bäst att jag lägger på ett kol och kanske ser över mina helger, hur jag äter osv. Jag är rätt säker på att det skulle gå snabbare om jag inte "misskötte" mig då.

Men hur ska jag lägga upp det, det går ju så segt och jag vet att unnar jag mig inte på helgen går det utför under veckan. Men kanske det har ändrats, var länge sen jag prova det nu.
Om jag bara skulle kunna hålla mig till popcorn? Det är inte så farligt att äta en del av. Jag ska definitivt inte äta mer Polly, för där `måste` man äta upp hela påsen. ;) 

26dgr kvar... Den 21a har jag också tanita test. Jag känner att jag inte vill det, det har inte hänt nåt på 1½vecka nu. Står still och jag vet att det är helgernas fel. Nu måste jag nog planera lite, skriva schema!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0