J.M shred Dag 15 Del2

2011-03-07 - 14:51:30
Mmm jag körde passet idag, fifan vad jobbigt. Som alltid. Men jag var inte nöjd, kände att jag hade mer att ge denna dag (inte mina axlar, för hon gillar visst att mörda axlarna i denna del...).
Så jag gick ut och tog en snabb promenad!
Prova att jogga...... Också.. Ehum, ja.. det är ju inte sådär pisslätt som man tror att det är.
Jag gick jävligt fort i 25 min och sen jogga jag i 8 min.. C.a. Gav mig en "utmaning" att jogga sista biten hem och jag trodde jag skulle dö. Hahahaha.. Jisses, hur ska jag orka springa 5km? ;) 

Ja, jag kanske inte ska köra Jillians innan som uppvärmning.

Första biten, pain in da ass! Mellan biten, men vafan det här var ju lätt! Sista biten, Hemma snart hemma snaart, hååll ut... PLADASK på hallgolvet. 

Och detta var under 8min. Hahahah... xD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0