Hälsokoll!

2011-03-01 - 14:06:57

Läkaren ringde upp mig och jag fick en tid till 24 mars, långt dit men jag ser det som ännu en utmaning att gå ner i vikt tills dess och se till så mina värden kommer vara så bra som möjligt.


Ska bli intressant och se hur min kropp mår!


Jag har tränat hemma idag, ingen promenad, jag kände inte för det helt enkelt. Kände för lite övningar och blanda dem jag lärt mig genom konstruktions videos.


Det gick bra och nu inser jag att jag har tränat i över 2 timmar!!! Ojoj haha. Första timmen gick visserligen åt att träna zumba hemma, kände för att testa det och visst blev man svettig och andfådd. det var skoj men vissa steg blev jag tokig på. :D


Jag tröttna efter 60 min för att jag inte fick vissa steg (men kommer klart att prova det igen) och satte på min tränings musik och körde på. Hopprep 10min, situps, armhävningar, styrka, mer cardio, mer styrka, uthållighetsövningar.


Ja jisses, det var en massa mer och jag vet inte vart jag fick energin ifrån men fan vad skönt det var!!


Det brände och sved o jag njöt! :O! Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0