Utmaning idag

2011-06-28 - 08:55:00
Att försöka äta mer till frukost så jag klarar hela träningen. På sista tiden har jag fått svackor i träningen, känt mig sjuk, blivit svag, svartnat för ögonen och mått illa.
Läste att det kan vara akut blodsockerfall och det betyder att det man åt innan duger inte och jag måste äta mer! 

Jag äter alltid 2ägg och en rågmacka till frukost, ibland blir det ett knäcke med kaffe till. Jag har alltid klarat mig på detta innan men nu så vill inte kroppen längre och jag tänkte, att om jag provar att äta MER så kanske det blir bättre. Om inte, ja då är det mjölksyra då.

Räkna ut vad jag behöver i kcal in och den låg runt 1400, bara för att organen ska funka. Sen är jag skeptisk till om det stämmer, för då är mitt lägsta intag runt 1400kcal.
Känns väldigt mkt, tror inte jag nånsin har ätit så mkt (förutom på helgerna då man syndat ;)). 

Idag ska jag till sjukgymnasten och få ännu en laserbehandling, man kan också rådfråga de om kost - vilket jag tänker göra idag. Jag är snurrig igen, det är väl nåt jag får 1 gång i månaden tills jag åter igen inser att det är lika bra att skita i det och bara äta. Eller, så får jag prata med en dietist!

Dagens träning:

•Core 20min med tyngd
•Sen vet jag inte, trött på Crossen..........

Kram på er och godmorgon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0