Planerat dagens mat

2011-06-28 - 09:58:00
Frukost
2ägg(röra), 1rågmacka med leverpastej, 2msk keso, några jordgubbar och kaffe.

Lunch
Kasslersallad; kassler, tomat, gurka, 3msk tzatziki, hälla på extra tonfisk. Några cashew för fett.

Mellanmål
Cashew, 4st ostrullar med rökt skinka i.

Middag:
Prosciuttiolindad kyckling m. kamutvete och rotfrukter.

Kaffe på det! 


Totalt intag:
Fett: 57 g Protein: 104 g Kolhydrater: 56 g -1163 kcal

Nu tycker jag att detta är JÄTTE mkt mat... Hur ska jag få i mig mer? Herregud... Haha. Frukosten var på gränsen att jag inte fick mig den tom!

Jag har även höjt mitt intag till lätt aktivitet, så den hoppa upp på 1855kcal med 500 i underskott = 1355kcal. HUR?! x)

Sluta grubbla, nu gymmet och sen sjukgymnasten!
Puss och kraaam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0