Ljusare tider

2011-06-13 - 19:31:26
Är det denna vecka. Varför? Jag har ingen tårta att göra, eller 5 (!) och kan ägna min lediga tid till att träna! 

Underbart ska det bli, och det känns så skönt att få träna ordentligt igen (Ja, fortf inge jogg för min del eller nåt som påverkar hälen men..).

Naaaaaajs! 
Jag mår bra, mycket bra. Jag är full av energi och mitt tålamod, jävlar-anamma och motivationen är tillbaka till max!
jag har stått emot latte ca 4ggr denna vecka, jag har stått emot att äta bakelser ungefär lika många ggr, familjen har ätit glass men jag köpte mig en mellanmål keso istället och jag har klarat alla utmaningar jag satt upp för mig själv helt jävla galant!

Jag är stolt över mig själv och jag behövde detta, bevisa detta för mig själv för att få mig själv att förstå att jag är så jävla envis och tålmodig med min resa till mitt mål att jag aldrig nånsin kommer ge upp! 

Att stå emot frestelser när jag är svag bevisar att jag hade fel, jag var inte svag utan bara starkare än innan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0