Varför?

2011-07-26 - 20:51:00
Ont i magen. 

Varför? 

Jo för att jag klämde i mig en hel kexchoklad efter middagen, till kaffet.

Varför? 

För att jag var sugen, det var grymt gott!

Varför? 

För att jag åt glass tidigare idag och mitt socker behov var väl på topp?

Varför? 

Gav barnen glass och jag blev sugen..

Varför? 

För att jag visste att jag hade glass kvar med chokladkross som jag köpte i helgen.

Varför? 

För jag tyckte jag förtjänade lite efter min 5mils runda i söndags!

Varför? 

Cyklat långt, sugen på nåt gott och fett med mkt kalorier.

Varför? 

Eh håll käften jag får äta vad jag vill! 

Varför? 

Suck.... Jag är svag!

Varför? 

För att jag väljer att vika mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0