Vågen står still...

2011-07-28 - 09:47:46
Det är alltid nåt positivt med tanke på hur dåligt jag skött mig senaste veckan. Idag ska jag försöka vara mkt bättre, inga kakor eller choklad iaf. ;) 

Dagen starta med yoghurt och musli, 2 mackor. Brödet kunde jag väl skippa men vi köpte ett sånt gott bröd igår, iaf mörkt, så ville ha lite. :)

Längtar redan tills jag får komma ut ikväll, och jag längtar nästan till vardagen igen då jag får komma in i vanliga rutiner. Jag har ont i vaderna idag efter igår, så visst var det mer ansträngande för kroppen att springa i spåret. Brukar aldrig få ont i vaderna medans jag springer men igår fick jag det, lite ont som i att de har tagit i ordentligt.

Nästa gång tar jag tid med min mobil, det gjorde jag inte igår och så ska jag klå tiden jag fick igår!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0