Tänker inte..

2011-07-23 - 23:39:08
..räkna kalorier under min semester, jag ska bara försöka äta med sunt förnuft och sen strunta i resten. Det betyder inte att jag ska festa som jag gjorde förra veckan utan ska sköta mig så gott jag kan men vill även ha lite semester från det. :) 

Träningen rullar ju på av sig självt!

Joggat idag igen, det blev sammanlagt 9,47km (ca). 
Intervallträning med vännen min men innan körde jag en egen runda på 3km, mötte henne, gick i 2km, joggade 1km, gick 500m, joggade 2,5km. Gick några meter och sen joggade vi hem.

Det var riktigt roligt, jag gillar verkligen att ha henne att jogga med. Hon kämpar så jäkla bra trots sin astma, jag får påminna henne om att andas lugnt och djupt, sträcka på ryggen, lugna ner tempot för att återhämta sig o sänka pulsen och mot slutet så spyr jag ut hur jävla bra hon är och att hon ska KRAMA UR det sista hon har!!! 

Och hon gör det! 
Så jäkla grym, hon sporrar mig och jag blir glad av att träna med henne! :)) 

Längtar dock till nästa vecka då jag ska köra min långdistansare, hon klarar inte mer än 3,5km i konstant jogg med mkt återhämtningsjogg och jag vill ha den där milen! ;)

Postat av: Frida

Hej där!

Allt bra med dig? :)

2011-07-24 - 00:50:09
URL: http://flinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0