Före - Efter 5,5kg

2011-07-11 - 12:35:00
I samma outfit! 
Ibland blir jag chockad över att jag var "så stor" eftersom jag inte kände mig så. Men gott om mjukt gosigt hull fanns det iaf! ;)

Det är inte många kilon men på min kropp gör det mkt, om jag inte hade tränat hade det säkert varit mer. Skäms lite över hur jag en gång såg ut, men jag tyckte som sagt inte att det var såå farligt.

Ändrat mig ang min målvikt! 
Efter att ha haft en liten "diskussion" med en ang vikt så har jag ändrat mig ang min målvikt. Den är inte viktig längre men det finns ett mål jag vill nå bara för att det "är kul"! 

Jag tror inte att min kroppstyp skulle passa i att vara alltför smal, jag har ganska breda höfter och blir jag för smal lär man se höftbenen sticka ut. Och JAG tycker inte att det är snyggt, inte på mig iaf. 
Redan nu börjar jag nå en vikt jag vill behålla och jag kommer att satsa på att trimma, finjustera kroppen med träning och bygga muskler. 

Jag väger idag 61,5kg och jag vill ner till 59kg - bara för att få den där femman en gång. ;) 

Sen kan jag gärna vandra på 60-61kg men som sagt, träningen lägger jag inte av med. Och beslutet känns bra att ha kommit underfund med! :) 

Pepp på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0