Kan andra så kan jag

2011-01-27 - 09:08:49

Snart ska jag göra mitt 4e pass av J.Ms shred och ärligt talat så är de det enda jag går och väntar på under dagarna. Undrar när det ska bli kväll så det snart är morgon igen, haha.
Säger inte att jag är träningsfreak, det är mer att har jag satt ett mål blir jag extremt fokuserad, annars kan jag tappa hela tråden och det är inte bra. ;o)

Jag ska härda ut detta experiment, helt klart. Ska se om det hon säger stämmer, att man faktiskt går ner i vikt efter 30 dagar och kommit mer i form. Alla människor är ju olika, så får se om det stämmer på mig. ;o)

Vore då jäkla najs om det gav resultat efter så kort tid, får man ännu mer boost från det!

Nu sitter jag och smälter min frukost, dricker lite kaffe och förbereder mig för pass nr4!!
Jag är peppad!!


Jag lär ju knappast se ut sådär.. Hoho.
Men en tanke for igenom mitt huvud igår, då jag har så brått med allt så börjar jag tveka lite, trots att jag tycker att detta är skitkul!!! :o

Men iaf, tanken bestod av helt enkelt - kan andra så kan jag!

Vissa har ju enormt mkt mer än vad jag har att tappa, jag har ett fåtal kg för att jag själv ska må bra, så visst fan klarar jag det. Annars är jag en för jävla mesig människa. ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0