J.M shred Dag 4

2011-01-27 - 11:05:20
Jag ville verkligen träna idag, hade sådan enorm drivkraft men sen mitt i träningen så kom den... LATMASKEN!... Men jag bad den dra åt helvete och körde på hårdare än vad jag gjort innan, fan heller, den ska inte få komma och ta mig igen. Den har haft mig i sitt våld alltför länge nu!!!

Som sagt, jag körde på lite mer denna gång eftersom gårdagen gick så smort men fan så jobbigt!! Men måste jag säga att mot slutet så blir jag chockad att det redan är slut, det som kändes som en evighet förut känns inte så längre.
Så det blir bättre och bättre, men jag blir fortf enormt slut i musklerna och torr i halsen, så nån gång när det är byte o några sek över så halsar jag en klunk och kör vidare! ;p

Inget har hänt ännu, men det tror jag inte att ni förväntar er heller. ;o)
Har visserligen ingen våg hemma men... Det har bara gått 4dar, lugna ner er nu!! (Skyllerpåattdetärnisomärstressadefastdetärjag) Mwahah.

Imorn kör vi på 5e dagen, sen är det bara 5dgr kvar av Del 1. Och i helgen får jag viiila, ååh najs! Neeeej, det betyder inte att jag ska äta en massa skit, tänkte på popcorn men dock ska jag dricka på lördag. 40års partaj jue, så då lär man få i sig en del skit bara av alkoholen men det tränar vi bort sen.

Man måste ju få leva ;o)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0