J.M shred Dag 2

2011-01-25 - 11:27:09
Jag klara det!!!

Jag är så jävla bra
, haha. Världens träningsvärk och jag orka hänga på som vanligt idag. Känner mig riktigt nöjd med mig själv och nu är det ju bara 28 dgr kvar. Haha. Visserligen kommer jag fortsätta med denna typ av träning efter 30 dgr också, tänkte tom börja springa när våren behagar sig för att hälsa på.

Men jag är fortfarande peppad, det bränner i lårmusklerna bara jag sitter här i min skööööna stol. Men jag måste erkänna att jag är riktigt överraskad av hur många armhävningar jag klarar av (ävenomdetärfuskstilenpåknänamendetbehöverviintedraupp..). Hahahaha xD

Nej jag är nöjd och det är viktigt!!! (Sen skiter jag i vad andra tycker, fnys på er isf, om ni tycker motsatsen ;o))

Och jäklar vad det går åt vatten nu. Snart är det lunch - Lax, tomat och en massa broccoli! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0