Svar-Dagens goda gärning?

2011-02-21 - 10:13:44
"Undrar hur mycket du har påverkat bara genom den "lilla" insatsen. Tänk hur många som fick en bra start på dagen istället för en grinig och sur sådan. Hur mycket påverkade det deras arbete? De kanske i sin tur gjorde något snällt för att deras humör inte vart förstört på morgonen?

Yay för random acts of kindness!"

Du är mig en god själ du Chris, jag gillar hur din hjärna fungerar, verkligen. Det känns som att det inte finns nåt stopp och du kan cirkla runt i en tanke hur länge som helst och säkert nå till stjärnorna. Om du förstår vad jag menar? ;)

Men ja, du har rätt. Det var trots allt en riktigt god gärning! ;)
Och tack för att du gilla min tårta! :)

Postat av: C

Wow, tack för komplimangen!



Den värmer, inte var dag man blir kallad en god själ, känns stort!



Jag kan hålla med lite om din beskrivning om mina tankegångar, det kan snurra på rätt länge där, dock inte alltid en fördel då det även kan gälla destruktiva tankar. Tankar på döden och förlust kan dra mig ner i en riktigt mörk spiral, så jag försöker undvika dessa med stor frenesi.



Men allt som oftast håller mina tankar en sund ton och då är det rätt kul att se hur långt man kan ta en idé eller fundering! :)



Enda anledningen att man INTE kan gilla den där tårtan är om man helt enkelt inte gillar tårta, annars är det nog omöjligt.

2011-02-25 - 09:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0