J.M shred dag 14 del2

2011-02-25 - 22:02:48
Jojominsann, jag körde på idag också!! Haha thi fick du! ;p Hehhe... Ehum, ursäkta jag är lite trött. Och om det blir en massa felstavningar så kollar jag det imorn. Jag orkar inte idag, jag ska snart gå och sova.. Men iaf.

Idag var jag på en powerwalk med Erican, vi gick ungefär 60 min och det kändes kan jag lova. Men jag var inte nöjd, inte på långa vägar men jag kände att jag snart kommer bli hungrig så efter att ha sagt hejdå till vännen där tog jag den långa vägen hem, hällde i mig massa vatten, drog av mig kläderna i nån sorts panik för att det var på tok för varmt och klädde om till sportbh och träningsskor (jaaa klart jag hade byxor och tröja också...).

Satte på videon och körde mitt pass av Jillians shred och FYFAN vad jobbigt det var!!!!!!! Men fyfan vad jag älskar att pina mig själv, haha. Det börjar bli underbart, men jag är så slut när jag håller på och latmasken viskar i mitt öra varje gång men jag ger mig fan inte!

Musklerna skriker så döva människor vänder sig om.. Haha, ok kanske överdrev en aning där men ni hajjar nog vad jag menar. ;)

Underbart, men efter detta var jag inte nöjd ändå men jag tog det lugnt, för nån måtta får det väl vara?

Jag har hittat en bra sida, www.matdagboken.se och där kan man ha koll på sin kost. Jag vill gärna ha koll på min kost och sen finns det nyttiga och goda recept där - de behöver man inte bli plusmedlem för att se. *Rekommenderar

Jag har världens träningsvärk i nästintill hela kroppen, känner mig som ett mongo men jag börjar älska den också! ;)

Godnatt raringar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0