Träningsvärk överallt!

2011-08-30 - 09:03:35
Ok, kanske inte i tån eller fingrarna men nästintill överallt. Träningen jag gjorde igår träna en hel del massa muskler som jag säkerligen aldrig tränat förr. ;) 

Jag har sådan träningsvärk i magen att det gör ONT när jag nyser, hahaha. Och hela ryggen är stel! :D 

Ska definitivt fortsätta att stärka dessa muskler som fick ta i igår och en sak till, träningsvärken i mina triceps är SJUK, nästan krampaktig. Haha. 

Idag tänkte jag bojkotta gymmet faktiskt och ta mig en joggrunda, men det är några timmar kvar till dess. Men det är fint väder och varför kasta bort det? Svalt med sol, tänk vilket springväder va!? 

Och sen måste jag bli av med min demon som härjar och säger att jag inte orkar springa längre, för det gör jag. Och mitt mål är att bli bra på allt, inte bäst men bra. Så, då finns det inget annat att göra än att dra sig ut!

Funderar på att antingen springa spåret eller på röda banan och köra intervall. Men det kan jag bestämma när jag kommer dit!

Övrigt,
Snart september redan! 
Kan inte förstå vad tiden går fort och snart fyller jag 27år. Blir nästan förbannad av att det är så många kalas nu på hösten, inkl. mitt eget, för inte är det lätt att motstå! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0