Ny spinningledare!

2011-08-22 - 22:20:00
Början på kvällens spinningpass så blev jag nästan besviken, killen som hade klassen är grymt trevlig i reception men när han satt och pratade med alla i början kunde jag inte tycka att han skulle vara mer trist.

Men ju mer passet löpte och sen när uppvärmningsdelen väl var över så var det som en spärr som släppte för hnm och oss. Det var väldigt många där idag och alla var grymt peppade. Aldrig har jag varit med om att när nån ledare fråga om vi ville ha mer att alla skrek JAAAAA!!!! Brukar vara ganska svårt att få ur alla. 

Jag gilla hans klass trots allt, det var mkt variation, mkt uppförsbackar, spurtar och nästan lite teamwork. Det var sjukt roligt och jag ser fram emot nästa vecka då han håller i en klass igen! :) 

Sen blev det 15min styrka, körde lite innan, det blev inte mer eftersom jag tänkte ta det efter spinningen men han körde fasiken slut på mig! *Like*

Jag tyckte att jag har ätit bra idag, fått in olivolja i maten men ändock kom jag inte upp i så mkt kcal. Mer fokus på det imorn!

Totalt intag
Fett: 57 g Protein: 77 g Kolhydrater: 32 g -960 kcal

Dagens kalorikoll
Energibehov 1842 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 602 Kcal
Mat - 960 Kcal
Kvar att äta 984 Kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0