Morgonrunda ~ Kräftskiva

2011-08-19 - 10:32:00
Det ska bli trevligt, jag har ärligt talat aldrig varit på en. Vi var dåliga i min familj på sånt och när det väl skedde så fick vi barn inte vara med. 
Våra barn ska få vara med, helt klart, det är en kräftskiva för alla. :) 

Morgonrunda tog jag idag, sprang 4km på 23min. Det var seeegt, trodde att det skulle gå bättre faktiskt. Men det är min första joggrunda sen 3veckor tillbaka...ajajaj. ;) 

Jag orkade inte mer än 4km, jag blev helt slut!!!
Det kändes tom i halsen, illa det där, spinningen som gick så bra igår och jag trodde att jag var i toppform. eller nåt.. Haha. Men sen så kan jag köra med ursäkten: Jag är ingen morgonmänniska överhuvudtaget och hade knappt vaknat. Tänkte att jag skulle väcka mig själv innan frukost med en runda, men ärligt, än har jag inte vaknat och nu är det EFTER frukost och 2 koppas kaffe. Zzz... 

Men nöjd är jag iaf. 
Nu ska vi ut och leka, Isaacs kusin är hos oss idag och han är lyrisk, det finns få barn som leker så bra ihop som dessa två gör. :) 

Kram och pepp på er alla!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0