Just Do It!

2011-08-31 - 19:53:04
Måste klara det.. Om inte jag gör det, hur ska då andra klara det? 
Jag menar, jag starta det så jag om någon måste hålla det jag skriver, ellerhur?! 

Mkt press på mig.. Iiih. 
Haha, nej då. Men det vankas utmaningsdags, imorn startar vi. Det kommer visserligen inte vara så stor skillnad för mig. Det är helgerna jag pratar om och våndas om. Jag har så jäkla dålig karaktär på helgerna.

Sen att det kommer vara kalas varje helg gör inte saken bättre, godsaker upp under näsan! Men jag SKA klara det, jag vet att jag kan bara jag vill och vill jag? JAG VILL!

Det är ett test och en utmaning, för att se hur långt jag kommer med strikt kost och träning. :)

Ont i benen har jag, det börjar komma nu. Den där värken när jag har tagit i mkt och flera ggr. Som om skelettet får ont, lite som växtvärk hos barn (jag minns min). 
Och gummisnodd-effekten på benen, mina lår är bra stela nu!

Men jag är nöjd. Det är inte så långa pass med de är grymt intensiva. Jag har kört långa, utdragna pass ett tag nu och det är dags att byta om! 

Dagens ser riktigt bra ut:
Funderar dock på att ta mig en proteinshake.

Totalt intag
Fett: 82 g Protein: 66 g Kolhydrater: 30 g 1109 kcal

Dagens kalorikoll
Energibehov 1701 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 643 Kcal
Mat - 1109 Kcal
Kvar att äta 735 Kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0