Trött, bitter, sur, synder... Joggat!

2011-04-27 - 22:42:34
Lyckades Med att äta fel igen, det är nåt med att vardagen inte är sig lik och allt kommer ur balans, Trodde jag var starkare än så men så fel jag hade. Får kämpa på helt enkelt, inte mer med det att göra.

Träningssvacka är det inte utan mat, det gäller mat. Jag vill ha för mkt av det igen och för mkt av det goda. 

Blir så trött, att jag bara vill lägga mig ner och inte vakna förns det är över. Suck!

Ikväll blir det löpning, jävla hårt jag ska pressa denna ..........................kropp.


Blev på lite bättre humör när jag var ute o sprang, och efter också. En liten spira tändes med hopp och jag kan ta på det igen, åter igen ligger det i min hand och sprider värme. 

Eller nåt.. :>

Allvarligt, nu känns det mkt bättre och jag hoppas att känslan håller i tills imorn. Då blir det Swat, indoor walking och zumba som sagt. Najsigt!! 

Joggingturens resultat:

5,5km på 32-33min!!
Sug på den ni ;) och backarna var det bara att pina sig upp för, inte ens djävulsbacken fick jag stanna och gå. Och till råga på allt så är den i slutet av rundan då man är extra trött.

Men har man syndat då får man lida! 
Moahahaha! 


Godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0