Träning & bikt

2011-04-11 - 10:05:49

Veckans:

Måndag
: Får se om jag hinner träna nåt, klädkammarn ska målas och skräp ska slängas. Satsar på Jillians!


Tisdag
: Styrka 40min + mage, Crosstrainer 30min, Zumba 55min.


Onsdag
: Jogga 7km (ej band, utomhus) Jillians.


Torsdag
: Styrka 40min + mage, Indoor Walking 45min, Zumba 55min.


Fredag
: Styrka 40min + mage, Jogga 5km eller mer (band).


Helgernas syndigaste helg, ja hittills iaf sen jag börja bli nyttig. Men sånt får man ha, tillbaka på fötter nu efter sjukdom!

Fredag. hemmagjord pizza, visserligen inte HELT onyttig ;))
lördag: Alkohol, lite snacks, choklad.. <- mjölkchoklad!!!! O.o
Söndag: Choklad...........kebabtallrik.

Hahha, jag hade verkligen ingen disciplin i helgen, helt sjukt ju! Men, jag får stå för det och jobba hårt dessa veckor som kommer för att hamna på minus. +-0 är inget jag strävar efter, bara att kämpa på! ;)

Ja jisses... ångest kastar vi åt helvete, för det är bara onödigt. Jag valde att stoppa i mig skiten, nu får jag stå för det och göra det bästa va det. Kan inte göra så mkt annat ;)




Don't judge me....It is funny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0