Nu får det vara nog

2010-02-03 - 08:08:11
Jag har det skit trist, täppt i näsan, fått min macka och dricker sista slurpen av  mitt nu kalla kaffe. Kände att, ja jag kan väl kika runt på lite bloggar. Nån intressant måste jag väl ändå hitta, här på blogg. se

Men ACK så jäkla fel man kan ha. Det finns inte ett skit, bara en jävla massa mode. Fula kläder som visas upp på vandrande skelett, massa fula getingliknande solglasögon, långt stripigt hår, kläder som inte över huvudtaget är smickrande för figuren Oavsett kroppsform utan bara sitter som en säck.
Lackleggins, vadfan är det för påhitt? Allvarligt, är det verkligen snyggt? Tycker ni verkligen det? Lägg av.. Lackskor, javisst kan jag hålla med om att det Kan vara snyggt, men byxor. Är du S&M? Haha..

Jag så jäkla jäklarna trist att det  bara visas MODE hela tiden. Jag har bara lust att svära.
Varför är det så intressant?
Och just alla dessa kläder som visas upp är ju anskrämliga. Usch, blä, fy.

Okok, jag kan tycka att modevisningar som visar upp lite mer "fantasi-kläder" är häftiga, men det är för att det känns mer som en maskerad, det blir roligt.

Jag undrar, människor är så extremt lätta att påverka (ja varför tror du att det finns reklam o mode för ;)), så alla dessa modefreaks, undrar om de verkligen tänker till innan de tar till sig ett nytt mode eller om de bara hänger på och tycker att det är snyggt för att det är "nya modet".... ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0