Världens bästa ursäkt

2011-09-08 - 09:19:29
Snart, ska jag gå och lägga mig. Mår inte alls prima, och ja jag ska gnälla lite. GNÄLL! 
och på toa har jag inte fått gå på ett par dagar, ursäkta om du är känslig men det stör mig otroligt mkt. 

Jag skulle inte äta glass igår men jag gjorde det ändå. Sköööönt för halsen, dock smaka det inget så kändes lite lönlöst. Hm. Men jag hade världens bästa ursäkt! Täntkte ju ta hallon och grädde först men klockan var redan 21.30 när jag bad maken att vispa åt mig (jag är ju sååå sjuk;)) så då tyckte jag att det var försent och glass låter ju inget. Haha. 

Värdo dock, eftersom det inte smaka nåt, men som sagt, guld för halsen. Idag ska jag bara vila, nu blir det soffan och en mysig film och filt. Kanske lite ingefärste with a touch of lemon!

Tänker inte föra nån matdagbok idag, orkar inte. Så ere med det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0