Taggad!

2011-09-01 - 09:57:37
Jag ska minsann klara detta och andra ska minsann klara detta. Vi är starka tillsammans, utan tvekan. 

Jag har precis fått i mig mina ägg för dagen, det blev en tidig morgon för oss så en hårdmacka blev det runt 07 snåret. Det var ett måste, för att jag skulle orka hela vägen hem. 

Vi var ner till BVC på 4års kontroll, jag och sonen, och han var ju så duktig!! Vi misstänker dock att han kanske har lite fel på synen så den ska kollas extra i oktober.
Mammas stora kille <3

Nu ska jag få i mig mitt kaffe, kolla runt lite på intärnät och sen dra mig ner till gymmet. Av ngn anledning så har jag inte lika mkt träningsvärk idag, skönt. ;) 
Idag blir det bara kondition, dock måste jag jobba på mina intervaller och snabba sådana, måste chocka hjärtat lite. Men vågar jag mig ut och jogga på banan? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0