Kommentar från Patrik

2011-09-19 - 21:44:43
"Intressant skrivning där om att vara stark.
Det får vissa att tycka det låter lätt. Men dom som vart där vet hur svårt det igentligen är. Jag fick mig några bra tankeställare av det där. Jag har aldrig ansett mig stark. För mig vart det rutin och ren vilja. Men alla ser vi olika på saker och ting. Dock undrar jag ibland om folk förstår hur "starka" dom igentligen är när dom går igenom diverse saker, och lyckas ta sig upp på bannan igen.?
Att aldrig våga ge upp. 

Vilket fall som helst gilla ja det inlägget. Skrivit det själv? eller norpat det från nån poetisk filur?"


Jag hade glömt själv att jag hade skrivit det och lagt ut det på bloggen om jag ska vara ärlig. Men man kan inte minnas alla inlägg. :)

Jag tror inte att folk inser hur starka de egentligen är, inte på det sättet, men jag hoppas att det kommer en dag då alla inser det. Alla hanterar vi saker på olika sätt men inget sätt är dåligt bara det hjälper just dig.  Jag har inte norpat det från en poetisk filur, isf får jag vara anklagad till att vara denna filur, det kommer rakt från mitt eget hjärta. :)

Kul att du gilla det och att mina ord lämna en tankeställare!

Länk till inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0