Hej & Hå

2011-09-19 - 10:48:02
Jag har tänkt att blogga mkt i helgen men det blev inte av.. Jag är väldigt dålig när det gäller det, helgerna har jag oftast fullt upp med barn och make. :)

I lördags skulle vi dock på 30års fest som inte blev av, paret var sjuka, mkt tråkigt. Men vi tog tid för varandra istället. Satt hemma själva, titta på en bra film och åt pizza. Haha, japp PIZZA, det var ju "bra". Men ibland får man väl unna sig?! ;)
Barnen hos faster dör de alltid har extremt roligt så de inte vill sova och kommer hem tröttare än tröttast. Men det är det värt, eftersom de älskar att vara hos kusinerna. Önskar de bodde lite närmare dock så kunde de vara där lite oftare. ;)

Äntligen ska jag få ha mitt kalas i helgen som kommer. Inte för presenternas skull utan för att jag älskar att bjuda på hembakat och ha en massa folk i hemmet. Det är så trevligt, jag verkligen trivs då. :) Det kommer bakas chocolate chip cookies, very cherry chocolate cake och smörgåstårta. Sen blir det lite vin och öl. Mkt trevligt! :)

Jag ska strax lägga in receptet på tårtan jag gjorde förra veckan, det var en del som var intresserade. :)
Allmänt babbel, men det är skönt också. Nu är jag mkt bättre och ska få träna ikväll!

Jag är också officiellt dagmatte till lilla fröken B, det är väldigt roligt. Dock är det jätte trist väder, regn och rusk, det gillar hon inte. Men vi får gå fler korta idag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0