Händelserikt år

2011-09-13 - 09:09:04
Jag blev nyttig, börja träna, ska börja skolan, ska övningsköra (fick i present), kanske bli fosterhem åt en hund som är avlivningshotad, hjälper lilla älskade systeryster att komma ut i världen. Min dotter har börjat ettan och framtiden ser ljus ut. :)

Det tog tid men snart är också jag vuxen!
Det har verkligen varit ett stort år, detta mellan 26-27, jag har vuxit som människa på många plan och jag växer fortfarande. Det är inte bara tack vare mig utan alla jag mött, gamla som nya. Så jag vill tacka alla, för att ni funnits där med era ord!

Idag ska jag nog lyxa till dagen med något hembakat, men vad?
Nåt chokladigt brukar gå hem... ;)

Grattis till mig :)
Postat av: Crazylicious

Jaaa, grattis!! xD

2011-09-17 - 12:09:59
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0