Stolt över min Bowee

2011-10-12 - 14:29:11
Han är ju så duktig. Idag träna vi lite kontaktövningar ute, det var svårt men han lyckades ju också, det jag fokuserar på, när han lyckas. :)
Sen var det passivitetövning, vi stod i 5min, han gnällde visserligen lite men oh så duktig han var för att bara vara 12veckor. Jag kommer hålla stenhårt i dessa övningar eftersom det kommer bli mkt stå stilla till och från, helst eftersom vi har barn.

Så duktig!
Han börjar äntligen smått säga till när han vill ut och kissa, går runt i lghtn och tillslut kommer han och tittar på mig, då tar jag tillfället i akt och går ut med hnm. Gäller att ha ögonen öppna!

Han är dock extremt mattig, men jag är med hnm hela dagarna för att senare kommer hela familjen hem. Han vill inte riktigt vara utan mig och kan inte helt slappna av om jag är borta. Men det det betyder inte att jag håller mig hemma. Idag fick han också vara hemma själv en stund, eftersom jag behövde cykla ner till centrum och köpa lite B-vitamin snabbt, till Bowee, ordinerat av veterinär igår.

Vaccinationen gick bra, gnällde till lite av sticket. Han är jätte bra med hundar inomhus men när det kommer till utomhus är det annat, men vi övar på det. Om jag är rolig så brukar det gå bra. :)

Annars då?
Jag är sjuk, igen...........
Vete fan vad jag har i kroppen, helt sinnessjukt är det. Varit sjuk i 4veckor och nu börjar nästa. Kanske borde gå till läkaren? Men de kommer bara säga att jag har ett virus och får härda ut..... -.-
Sen kan jag inte gå dit o sitta i flera timmar, jag har ju valp! :P

Idag har det varit lite tufft eftersom jag knappt kan stå upp men vi har kämpat tillsammans. :)
Postat av: Hanna-mamma till två sessor

Du har en award hos mig :)



I januati fyller min kille 30 och Bianca två med 2 dagars mellanrum..finns det möjlighet att beställa en-två tårtor då? Båda två är biltokiga, haha. Så kanske en bil-tårta....



Krya på dig! Själv har jag sjuuk träningsvärk idag..men det är bara på´t igen :D

2011-10-13 - 07:32:33
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0