Helgens bravader

2011-10-30 - 15:35:26

Helgen har varit fullt ös, det är redan söndag och det känns inte som att jag har hunnit med allt vad jag ska... Typ VILA, MYSA och BARA VARA. Men så är det, med två små knattar och en hund som ska underhållas. :)

Fredagen kommer jag knappt ihåg nåt... Hm.
Lördag så var barnen till Nickis äventyrslek med maken och senare BK, jag var hemma med Bowee och tränade lite vardagslydnad. Vi hade det trevligt. Han skulle sen få träna att vara ensam hemma då jag skulle möta upp familjen i Täby, vi räknade på en ca 45min som max (vilket han klarat av många ggr tidigare då jag behövt handla) men det blev snarare 1½tim... För min make hade inga nycklar. Han fick vackert vända tillbaka när han kommit hem och upptäckt detta..
Stackars lilla hund!


Han har visat att det inte var så roligt att bli lämnad så länge, sönderrivet papper på golvet och sen stressad om vartannat. Magen har inte fungerat som den ska.. Usch stackarn. Det blir lugna puckar de närmsta dagarna nu och efter mkt morgonmys i köket så har han lugnat sig en hel del. :)

I täby fick min dotter en present, hon fick välja vad hon ville (för resonlig summa) och det blev att ta hål i öronen. Fyllda 7år och är nu stora tjejen! Hon köpte också ett par skor med KLACK för sina presentpengar, hon är stolt som få. <3 Hon börjar bli stor nu!


Idag har vi kört på det vardagliga, inget nytt alltså. Lekt ute och jaga boll, kan väl inte kalla det apportera riktigt än eftersom han inte riktigt gör rätt. ;) Vi har även träffat Erica och Zote men de fick inte leka, alldeles för uppspelta och fick öva på att vara lugna i varandras närvaro. Det tog lite tid men det gick och sen var de så duktiga så! Mest Bowee, eftersom han var mest uppspelt ;))  


Familjen är på karaten och nu får Bowee vila ut ordentligt. Stackars min make som får flänga runt bara. <3 Sen ser vi fram emot en middag hos svärmor. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0