Award

2011-10-14 - 10:10:22

Jag fick ett av söta Hanna. Så go man kan vara då :) Tack!

Länka till den man fått utan, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar!


1. När ingen ser eller hör mig...... Så springer jag runt i lghtn dansandes och sjungandes till 60-70tals låtar.

2. Jag går aldrig hemifrån utan...... Nycklar, mobil, plånbok & kameran.

3. Min blogg heter som den gör för att jag.... Älskar den svarta orchiden, och jag kan tycka att jag är lite svart ibland, i mina tankegångar och humör.

4. Om jag vågade skulle jag..... Hoppa bungyjump! Men har höjdskräck...

5. Om tio år kommer jag att..... Gått klart skolan, ha ett körkort, arbeta som terapeut, ett hus och en till hund.



Yoanna - Anna - NunK - Mizzty - Härliga Hundliv
Nu är jag jätte dålilg på att hitta bloggar jag gillar.. Har inte riktigt tid till att titta runt på andras, jag har knappt tid att blogga ibland. Några av mina favoritbloggare har också slutat blogga, så ja... Men vill du att jag ska läsa din blogg så lämna gärna ett avtryck. :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0