Lugnande signaler

2011-11-01 - 08:10:58

Jag är en hemsk mamma på morgonen, ok kanske inte HEMSK men jag är inte sån jag VILL vara med mina barn på morgonen. Jag vill ha en mysig morgon, mysa i soffan, ta det lugnt och njuta av tiden tillsammans.. Men min son vill inte göra det jag vill göra. På honom är det full rulle från klockan 06 och det är som att han har proppar i öronen. Han hör inte och svarar inte...
Det är väldigt frustrerande tidigt på morgonen när stubinen är väldigt kort.

När jag går i upp varv, börjar stressa och höjer rösten åt barnen så kommer min lilla Bowee och sätter sig vid mina fötter och gäspar. Han tittar på mig och fortsätter jag så följer han efter mig och gäspar, gäspar och gäspar.. Min lilla hund försöker lugna sin matte tror jag och jag kan väl tacka honom för det, han har hjälpt mig varva ner på mornarna nu och påminner mig om när jag börjar gå upp i varv. Det är lätt att jag omslukas av det och inte tänker.

Han är så go :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0