Jag vill kräkas!!!

2011-11-04 - 09:14:11
Varning för känsliga!

Fyfan vad äckligt, jag trodde det var ett skämt och jag vill inte vara med om det igen. Jag och djur i kroppar, jag pallar det inte. Det är fan det vidrigaste jag vet. Jag hatar fästingar, knott, mygg ALLT som kan förekomma i våra kroppar. Som sticker in nåt i min kropp för att suga blod, nåt främmande äckligt.

Men detta tog fan priset.
Min hund har mask, trots att han var avmaskad som han skulle (känns inte som att de hade direkt koll där vi köpte han tyvärr). Och det var som en spagetti press imorse.......AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jag dör, jag vill kräkas, det var en mardröm... Fyfan vad vidrigt!

Ner mot apoteket, nu ska vi ta död på äckliga jävlarna!!!!
...det är inte vara mysigt med hund...

*Ryser*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0