Anders Hallgren

2011-11-10 - 09:08:43
Föreläsningen var jätte rolig och intressant. Det var inte så mkt onfo som jag hade hoppats på men som ny hundägare så vill man ha allt på samma gång, och det går ju inte. Så jag får hejda min törst lite och ta vara på den informationen som jag fick, vilken var kanon!

Det är inte så svårt egentligen att förstå sig på hundar, det enda vi behöver göra är att tänka logiskt och icke mänskligt. Haha, lätt va?! ;)

Tex. Du vill att ditt barn ska sluta med ngt och det hjälper inte när du ber snällt, så du skriker till och barnet slutar. När det gäller en hund har det mostatt effekt och du triggar hunden ännu mer, om den tex skäller.

Ja, kort förklarat. :)

Rolig gammal gubbe, börja så charmigt som att han slog ihop händerna och sa lite försynt:

"Ja, jag ska då prata om hundar!"
:D

Men jag glömde att anmäla mig till kurser... Åååååh skit också. Jaja, jag får glo igenom på internet och ringa dem helt enkelt. Men man fick förtur till att anmäla sig till kurser efter föreläsningen, det var ju kanon!

Men jätte trevligt var det, verkligen!
Sen fick vi med oss en kasse med mat och schampoo hem. :)


Bowee har vuxit över natten igen och ser plötsligt så himla stor ut!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0