Veckans utmaning

2011-05-17 - 09:40:46
Är bara positivt tänkande! 
Och det ska göras också, jag ska vända på allt negativt till nåt positivt. Får vi se hur bra det går! :D

Igår kom jag i mina jeans som jag inte kunnat ha sen i sept -10 då jag köpte dem. I vintras gick de inte att knäppa, i mars-april gick de att knäppa men alldeles för mkt bull över kanten. Idag sitter de snyggt så jag kan ha en `tajt` tröja över. :D

*glad glad*

Igår på spinningen så gick det mkt bättre än förra ggn, det var en helt annan ledare och hennes tempo var lättare att följa. Det var 2 nya tjejer som satt bakom mig och de garva, stöna och sucka. Det var ju bara andra ggn för mig också.. Men det tog ca 15min sen klev de av och lämna. Haha :P

Jag skulle aldrig få för mig att lämna mitt i ett pass. Det är nog svensken i mig som inte vill göra bort sig ;) Bara om det är akut eller så ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0