Trött som satan..

2011-05-15 - 10:51:01
Men det är smällar man får ta när man har druckigt kvällen innan. Men denna kväll tog jag det lugnare än sist och det var nästan inte ens gott att dricka alkohol. Tror jag har för mkt i bagaget sen förra helgen... ;) 

Men kan ju säga att det är alltid intressant att festa med finska människor, de blir så.....kärvänliga efter 1-2 öl. Haha. 

Tårtan blev en succé och det var som vanligt ett hett samtalsämne med mig i centrum för de närmsta 5 minuterna efter. Ibland ångrar jag att jag kan göra sådana tårtor, jag tycker inte riktigt om när alla blickar och frågor är åt mitt håll men jag tror jag skötte det ok. ^^
Jag har en hemsk ovana att börja stamma i stressade situationer, vilket är extremt pinsamt men jag klara mig från det också. 

Jag kände mig rätt så snygg i min outfit som jag hittade, en svart tajt kontorsklänning. Ja, jag gillar de klänningarna och det fina var att den börjar bli lite lös i tyget runt magen, fniss ;) 

Vi har svägerskans 2 döttrar och 2 hundar hos oss så det är full rulle men nu är de blöta i håret efter att ha lekt i regnet och tittar på Lucky Luke :) 
Maken, han ligger och dåsar i sängen, han är ju såååå sjuk ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0