Tårta fylld & funderingar..

2011-05-13 - 21:14:14
Det är skönt för nu är tårtan fylld, det värsta och tråkigaste:

1. Baka sockerkaksbotten
2. Vispa eländig grädde/mousse med en visp som bara stänker
3. Fylla den förbannade tårtan
4. Och man får inte glömma att innan man ska fylla tårtan ska man täcka formen med plast SEN i med botten o mousse.. Vilket jag oftast kommer på EFTER att jag glömt. Men fredag den 13e i all ära så glömde jag inte det idag :D

Dricker kaffe och har precis fyllt i vad jag ätit idag, när det kommer till vad jag stoppar i mig har jag tydligen ett jäkla minne för det kan jag minnas, men jag kan inte minnas att jag skulle ringa ett viktigt samtal idag. ARGH!

Men iaf, jag såg att jag ätit friskt idag... Haha OOoooop. Snart uppe i 1500 kcal.. Mitt dagsintag ska ligga högst på 1200 och då är jag i underskott på 500 kcal. Så jag har ätit upp 300 av träningen, är det så man räknar??? :P

Men jag är så nöjd med dagens träning, det var riktigt skönt och att jag orka är underbart. Jag kan känna att min kropp verkligen har blivit starkare och att jag inte är svagast på passen gör mig ännu gladare :D *Känner mig som världens svagaste, kanske för att jag har varit extremt svag*

Musklerna kommer kanske igen nu! Jag står still, idag var den på 63,7kg precis som förra veckan. Men det är skönt att jag står still iaf, får se det som nåt gott. Det är inte uppåt!!! Trots mens... onda ting!


Så, 60år partaj imorn och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Drog fram en gammal trasa jag hade när jag tog studenten, vit och fin. Broderad sak som är rätt avslöjande... Men med rätt underkläder och strumpbyxor? Kanske, måste prova. Maken tyckte den var fin men man såg ju faktiskt TROSORNA! Haha, min underbara.

Jajaj, nu ska jag färga in pastan (vilket jag hoppas att jag har köpt tillräckligt av), den ska bli ljuuuusblå, ljus himmelsblå :) Och sen ska jag göra lite spetskanter!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0