Stämbanden tog stryk

2011-05-22 - 20:03:32
Idag har jag shoppat lite, men inte så mkt egentligen. Jag gillar mest att prova kläder och alla olika storlekar. :P (Tänk att man kan tycka om sånt!!!!!)

Idag kom jag i ett par 36or i byxor - stretch så det var inte så konstigt. Men det är kul för jag hade inte ens kommit i dessa byxor i en 38 förr så :)
Jag är inte en 36a, inte ens en 38a än. Men jag är nånstans emellan 38-40 när det gäller byxor och S/M när det gäller tröjor. Det är ju trevligt! Köpte för första ggn en kofta i storlek S.. Haha! ;)
Köpte träningstoppar på HM, glömt att de faktiskt har träningskläder, billigare också - perfekt! Sen blev det 4 (4 för 99kr på stadium) t-shirtar till sonen. :)

Mina stämband har tagit stryk av min löpning i fredags, jag fattar inte varför min kropp reagerar som den gör på träning ibland. Om jag tar i lite för mkt så blir jag sjuk.. Så nu är jag HES!
I fredags blev jag inte ens trött heller, inte vad jag kände av (inte mer än vanligt alltså). Men så är det, tar jag i lite mer än vad kroppen är van vid så blir jag småsjuk eller dundersjuk. Nu försöker jag bara ta det lugnt innan vårruset på tisdag, det får jag inte missa!! 

Nån annan som blir likadan? 
Jag trodde det hade försvunnit men tji... 

I helgen har jag ätit som om jorden skulle gå under också, haha men jag har inte ätit över min kalorigräns (alltså dagligt intag 1700) och det är ju bra.. ehum. *asg
Här är vi påväg hem, trött trött trött.. Shopping tar på krafterna ;))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0