Sprutkö

2011-05-26 - 10:17:16
Så nu äntligen har jag fått komma hem efter att ha stått i kö från kl 08.10 till 09.40 för att min dotter skulle få en spruta. Lilla tjejen, hon var så duktig och sa inte ett pip. "Det gör lite ont mamma, det stack lite!" 
Jag måste säga att killarna var de klena i detta sammanhanget, för de kom tjutandes ut från skolsköterskan eller så var det skrik och panik för att de inte ens ville.
Tjejerna gick lugnt in, lugnt ut och sa samma fras som min dotter gjorde i lugn ton. 

Vad är det som gör att detta vänder senare? Intressant. ;) 

Vräkte i mina ägg, hungrig som en tjur. Men nu sitter jag och låter det lugna sig i magen innan jag tar min grape och choklad-shake. Mmm känns fortfarande lyxigt att få dricka choklad till frukost, lite barnaminnen sådär. 

Idag ska jag knalla ner till gymmet och ta mig ett ordentligt styrkepass. Det ska svida, bränna och skrika i musklerna!
Imorn är min son ledig från dagis, dottern ska få vara hemma om hon vill - dagis är nämligen stängt. 

I övrigt ser vädret lovande ut, inga hårda vindar för tillfället! *Njuta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0