Seg dag

2011-05-18 - 21:30:00
Och jag har fått strida mot mina egna tankar, de har inte varit så farliga men de vill gääärna gnälla lite, bara liiite. Men NEJ här ska inte gnällas, här ska vi se det positiva i allt och kämpa på!

Fick nån knäpp idag när jag var påväg ner till spinningen att: Varför tränar jag för, detta kommer ta evigheter innan jag når mitt mål, kanske ÅR och träning hjälper knappast, om jag nu når mitt mål!

Eeeeeh va?! 
Ibland undrar jag hur mina tankar och min hjärna är funtad.. Men jag putta bort det snabbt och insåg vad träningen har gett mig! 

Det går ju sakta men säkert men det är för att jag äter också nästan allt, men med måtta och med sunt förnuft. Jag går inte direkt på nån diet utan har koll på vad jag stoppar i mig, unnar mig på helgen och tränar i veckorna. Det tar lite längre tid men jag tror på`t! :) 

Spinningen gick bra iaf och styrketräningen. Tur att jag ska träffa tränarn nästa vecka och få nya maskiner och övningar för detta börjar bli trist ;) Armarna älskar jag att träna!!! Men det är magen, benen och ryggen som är så jäääklarns trist ;p

Mat:
Fett: 31 g Protein: 111 g Kolhydrater: 50 g -961 kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0