Nåt hemskt sker

2011-05-31 - 22:15:53
Det kom till mig, som en uppenbarelse från ovan.... Hah, nej förlåt, tror jag är lite snurrig efter allt tränande idag. ;) Men det kom till mig, ett minne som jag totalt förträngt - VARFÖR jag sluta jogga en gång i tiden.

Jag har skrivit så mkt om att jag älskar jogging och jag har alltid gjort det, jag kanske inte är bäst men det är roligt. Jag joggade mkt när jag var mindre, snabbast i klassen, jag var grym på friidrott och hoppade höjdhopp lika högt som grabbarna. Och uthålligast. Det fanns en fin framtid för mig som löperska ;)

Men så kom problemet, vilket blev röntgat och kollat men inte kunde de finna ett varför. Jag fick problem med mina hälsenor, det gjorde fruktansvärt ont och tillslut leta det sig ner i hälen och jag kunde inte ens gå på foten. Jag var envis och försökte springa men det kändes som om nåt hade gått sönder eller att jag sprang på ett köttsår.

Nu har det kommit tillbaka, nu kommer det krypandes tillbaka och förstör min glädje med löpningen åter igen. Jag funderade på om det kanske kan vara hälseneinflammation? Det var inget de kollade när jag var yngre.

Imorn ska jag ner till läkaren och kolla upp vad det kan vara, för nu är jag vuxen och kan stå för vad jag känner, tycker och tänker! 

Dramatisk rubrik va?! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0