Lady Gaga vs. Madonna

2011-05-29 - 00:38:28
Hörde på radion att Lady Gaga ska tydligen jämföras med Madonna som ung.
Vad tycker ni om det?
Ärligt så var min första tanke, "De måste bra vara dumma i huvet, Madonna är kult och Gaga är en i mängden".
Men samtidigt så tänkte jag att vissa kanske tänkte som jag när Madonna kom. Hon var banbrytande, uppsendeväckande, gjorde inte som alla andra och chockade folket nåt oerhört.
Vad gör Gaga? Samma sak.
Men jag tycker dock inte att det är samma sak, men jag är ett gammalt Madonna fan och allt man kan hoppas med gaga är väl att hon en dag också vaknar som Madonna gjorde och slutar chocka. Tillslut får världen nog, även av Marilyn Manson. ;)
Skulle kunna gå djupare i detta ämne men nu tänker jag hoppa i säng!
Hörde på radion att Lady Gaga ska tydligen jämföras med Madonna som ung.
Vad tycker ni om det?

Ärligt så var min första tanke, "De måste bra vara dumma i huvet, Madonna är kult och Gaga är en i mängden".
Men samtidigt så tänkte jag att vissa kanske tänkte som jag när Madonna kom. Hon var banbrytande, uppsendeväckande, gjorde inte som alla andra och chockade folket nåt oerhört.
Vad gör Gaga? Samma sak.

Men jag tycker dock inte att det är samma sak, men jag är ett gammalt Madonna fan och allt man kan hoppas med gaga är väl att hon en dag också vaknar som Madonna gjorde och slutar chocka. Tillslut får världen nog, även av Marilyn Manson. ;)

Skulle kunna gå djupare i detta ämne men nu tänker jag hoppa i säng!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0